1. Céges stratégiai fejlesztés tréning

AZ AUTÓIPARI, A MÉDIA ÉS A TELEKOMMUNIKÁCIÓS CÉGEK KÉPZÉSI SZAKÉRTŐIKÉNT, AZÉRT VAGYUNK, HOGY AZ EREDMÉNYES MUNKÁHOZ SZÜKSÉGES HATÉKONY STRATÉGIA AZ ÖN CÉGÉNÉL IS MEGVALÓSULJON!
STARTÉGIAI FEJLESZTÉSI TRÉNING, mert stratégia nélkül, nincs csata, mely megnyerhető lenne!

1.  Ugye Ön is érezte már azt, hogy

  • a kollégái nem akarják, nem tudják a céges stratégiát a napi munka során követni
  • kritikus helyzetekben nem tudják határozottan eldönteni azt, hogy hova vagy hogyan tovább?
  • a megoldások keresése során eredménytelen és ismétlődő köröket futnak
  • fordulópont elé érkezett a vállalatuk és Ön a munkatársaitól, vezetőitől már új és előrevivő javaslatokat szeretne kapni
  • azt szeretné, ha a legtöbb feladatot a munkatársai motiváltan végezné
  • biztos akar lenni abban, hogy a stratégia készítésénél minden fontos piaci igényt számításba vettek
  • biztos akar lenni abban, hogy a kollégái értik az Ön termékeinek, szolgáltatásainak USP-jét
  • biztos akar lenni abban, hogy a kitűzött célok megvalósulnak
  • pontosan tudni akarja, hogy hétről-hétre, akár napról-napra, hol tart a megvalósítás

2.  Mit szeretnénk adni Önnek?

  • A „Céges Stratégiai Fejlesztés Tréning” vezetői biztonságot ad. Biztonságot ad arra vonatkozóan, hogy cége a helyes irányba halad előre, és a kitűzött célt el is fogják érni.
  • A tréninget követően biztos lehet abban, hogy munkatársai hatékonyabban fognak a kiválóságra törekedni.

3. Mit fognak munkatársai tudni, mennyivel lesznek többek?

Ön és munkatársai a közös munka után érezni fogják, hogy megoldást kaptak a fenti kérdésekre, ezenkívül:

  •  munkatársai jobban fogják érteni a cég küldetését és stratégiáját, pontosabban fogják látni saját felelősségeiket és feladataikat
  •  több örömük lesz a munkában, mert egyértelműbbé válnak az egyéni képességek, célok, felelősségek és feladatok.
  •  a felesleges munkafolyamatok jelentősen csökkennek, gyorsabb lesz a döntési mechanizmus
  •  nő a biztonság érzet, mindenki tudni fogja, merre tart a cég, és neki mit kell nap, mint nap tennie a kiválóság érdekében, könnyebbé válik a teljesítmény értékelés és az elszámoltatás
  • Ön és a vezető társai objektívebb és mégis motiválóbb visszajelzéseket fognak adni a munkatársaknak.

4. Vajon tanulni csak unalmasan lehet?

Maga az a tény, hogy a cég valós jövőjével foglalkozunk, mindenire pezsdítően hat. Mindenki tudni akarja hova és hogyan tovább. Ha ennek ő maga is részese lehet, hatványozottan motiválóan hat rá, számít az ő véleménye, az ő munkája, elképzelése benne van a közös tervben, így a megvalósításnál is a szokásosnál sokkal nagyobb energiát fektet bele. A trénerek, a cégére szabott feladatok, megbeszélések, mind-mind érdekfeszítőek és a valóságot tükrözik.

5.  Hogyan működik ez a gyakorlatban?

  • A Céges Startégiai Fejlesztési tréninget megelőzően kérésére AUDITOT + ÉRTÉKELÉST végzünk. Így biztosítjuk az cégének, hogy valóban testre szabott, csapateredményeket hozó tréninget tudjunk. A 3 órás személyes AUDIT + ÉRTÉKELÉS, amely magába foglalja az alábbiakat:
  • stratégia felmérést
  • folyamat felmérést
  • kompetencia felmérést
  • a felméréseket követő két-három oldalas kiértékelést
  • a felmérés és a kiértékelés következtetéseit magába foglaló hosszú és rövid távú akció tervet
  • A tréning során nagy hangsúlyt fektetünk a gyakorlatokra és játékokra, hogy a problémák a felszínre kerüljenek és a módszerek be tudjanak épülni a mindennapi csapatmunkába. Képzéseinken az elmélet és a gyakorlat aránya 30% – 70%.
  • Tréningjeink szuggesztívek, és valódi élményt adnak. Nem egy konzerv, unalmas képzésen vesznek részt a munkatársak, hanem egy maradandó tréningen, ezzel is biztosítjuk a hatékonyságot.
  • A tréning az egyén és a csapat együttes fejlesztésére koncentrál. A játékok a csapatkohéziót erősítik és azt, hogy egy összekovácsolt társaságban motiválóbb a munka, az eredmények és sikerek elérése iránti vágy.
  • Indoor és Outdoor tréningjeinken, olyan szituációkat generálunk, amelyek kihívást hordoznak magukban az egyének számára, mellyel eddig még ismeretlen készségeiket hozzák a felszínre, a kinemmondott feszültségek felszakadnak.
  • A képzés végén eredményességi tesztet töltetünk ki a részvevőkkel, amiről Önök és a résztvevők is visszajelzést kapnak. Ennek célja az, hogy a csapat aktívabb figyelemmel kövesse a tréninget, ill. így mérhetővé válik a cég számára minden munkatársuk hozzáállása és elsajátított tudása.

6. Mi garantálja, hogy ne legyen tiszavirág életű a tréning hatása?

Tréning után követés – Folow-up: A tréning végén 3 hónapos akciótervben állapodunk meg a résztvevőkkel. Miért ragaszkodunk a 3 hónaphoz?

Több pszichológiai kutatás igazolja, hogy három hét gyakorlás után épül be a viselkedésbe egy újonnan tanult tevékenység, három hónap fegyelmezett végrehajtás pedig garantálja a tréning résztvevőinek tartós viselkedésváltozását.

  • Utánkövetés céljából, három héttel a tréning zárónapja után, egy napos FOLLOW-UP TRÉNING-et tartunk, amelyen felmérjük a tréning során kialakított egyéni és csapat fejlesztési program fegyelmezett teljesülését. Megbeszéljük az ismeretek gyakorlati alkalmazásából fakadó nehézségeket. Ellenőrizzük és kiértékeljük a tréning résztvevőivel közösen, írásban rögzített fejlesztési terv, a résztvevők egyéni vállalásainak megvalósulási szintjét.
  • Utógondozás. A képzést követően 12 héten keresztül, heti két alkalommal e-mail formában különböző beépülést és eredményességet hozó feladatokat, teszteket és további tanácsokat küldünk, amiket folyamatosan ellenőrzünk és erről visszajelzést adunk.

7.  Mitől lehet még biztosabb a választásában?

  • A korábbi tréningeket követően egyértelműen mérhető volt, hogy a résztvevők munkakedve, egymáshoz való hozzáállásuk pozitív irányban változott
  • Minden esetben nőttek az eredményességi mutatók, kézzelfogható eredményei lesznek.
  • Nő a cég bevétele
  • Az eddigi tréningjeink megrendelői, visszahívták cégünket, további együttműködések születtek, hosszú távú távon dolgozunk együtt
  • Mi értjük az Ön csapatának és vállalatának speciális problémáját is, mert mi egy nyelvet beszélünk Önnel.
  • Tréningjeink után a kapott értékeléseink kiválóak

8. Mit kell tudnom a trénerekről?

Közismert, hogy a tréner személye, módszerei és tapasztalata nagyon fontos tényezők:

  • Vezető trénerünk, Hajdu Zoltán 15 éves nemzetközi médiapiaci tapasztalattal rendelkezik. Többek között salesdirectorként dolgozott az MTV Networks Hungary és a Yahoo Eastern European képviseleténél, ahol jelentős hazai és nemzetközi sikereket ért el. Ma elismert vezetési és sales szakértőként tartják számon. Emellett a Kürt Akadémián szerzett üzleti coach diplomát.
  • Minden trénerünk pszichológiailag és pedagógiailag is képzett számos üzleti sikert ért el. Az önismereti és készségfejlesztő, egyéni és csoportos módszerek, eszközök széles palettáját ismerik és alkalmazzák. Nagy hangsúlyt fektetnek az önképzésre, a saját élményre, a csapatépítésre és az önismeretre. Cégvezetői, kereskedelmi igazgatói tapasztalattal is rendelkeznek.

Tréningünk megbízói szemszögből:

„Más volt, mint a korábban megszokott tréningek, aminek az egyik oka az lehetett, hogy a tréner nem csak tanulta, hanem csinálta is azt, amiről tréninget tartott. A másik az, hogy sokkal nyíltabb, sokkal őszintébb volt a tréningezett sales csapattal, sokkal kevésbé az udvariasságra, mint a hatékonyságra fókuszált. Egy nagyon nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező emberről beszélünk, aki az értékesítésben szerezte a mindennapi tapasztalatát. Tehát, azért ez egy alapvető, és nagyon jól érzékelhető különbség volt, ha ezt össze kellene hasonlítani más tréning piaci szereplőkkel.”

„Az értékesítési mutatókban nagyon jól lehet látni azt, hogy [az értékesítők] hatékonyabban dolgoznak, illetve még azt ki lehetne emelni, hogy ez által a munkafolyamatok is sokkal jobban felgyorsultak.” (Fülöp Tamás, country manager, SPI)

Néhányan azok közül, akikkel már sikeresen együtt dolgoztunk:

referencia_logok_final

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.