Scott Belsky: Megvalósítás

Scott Belsky: Megvalósítás könyv és tréning – Hogy az ötlet, valóra váljon!

Scott Belsky, alapító, CEO, Behance.net

Scott Belsky abban hisz, hogy a legnagyobb áttörések és újdonságok olyan kreatív szakemberek  és csapatoknak köszönhetőek, akik egyben kivételesen produktívak is. A Behance alapítója és vezetője szakmai munkásságát arra tette fel, hogy megszervezze a kreatív szakmát: egy olyan platformot hozott létre, mely kreatív szakemberek, csapatok és hálózatok összefogásával keresi a megoldásokat és jó gyakorlatokat az ötletek megvalósításához.

WALL STREET JOURNAL BESTSELLER

1. SCOTT BELSKY MEGVALÓSÍTÁS (a képre kattintva letöltheted Te is!)

A KÖNYV ÉS A TRÉNING AMELLYEL AZ ÖN CSAPATÁNAK ÖTLETEI EZENTÚL MEGVALÓSULNAK

2. Ugye Ön is érezte már, hogy:

  • támadt egy jó ötlete, de nem valósult meg
  • a nagy elhatározás után, elhalt egy projektje
  • nem volt meg a megfelelő csapata a megvalósításhoz
  • a limitált idő miatt nem valósult meg egy ötlete

3. Mit szeretnénk adni Önnek?

A MEGVALÓSÍTÁS könyv küldetése az, hogy Ön ki tudja választani az életképes ötleteket és azok ne haljanak el, hanem valósuljanak meg. A könyv megtanítja, hogy hogyan érheti el az 1% ötlet, 99% magvalósulás képességét.

4. A KÖNYVRŐL és a Megvalósítás tréningről – Kreativitás és produktivitás

  • Ma a munka világában kívánatosabb értékek, képességek, mint valaha.
  • De mit is jelentenek valójában ezek a jól hangzó szavak?
  • Vajon az improvizáció és az intuíció, a kreativitás jellemzői, párosulnak-e kezdeményezőkészséggel és produktivitással?
  • Aki kreatív, az lehet egyben produktív is?
  • A kreativitás dicséretes tulajdonság, de mekkora a tényleges jelentősége a siker szempontjából?

Az ötletek értéktelenek, ha nem tudod őket megvalósítani.

  • „A valóság az, hogy a legtöbb ötlet sosem valósul meg. Téves az az elképzelés, hogy egy jó ötlet elég a sikerhez vagy a gazdagsághoz. A leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney gyakorlata is azt mutatja, az ötlet fontos, de a sikerhez ez csak az első lépés” – állítja Scott Belsky, a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója és vezérigazgatója.
  • A kreativitás és a megvalósítás két, merőben eltérő gondolkodásmódot, különböző szakembereket és másféle munkaszervezést követel. Scott Belsky kreatív csapatokkal és sok száz szakemberrel folytatott interjúi alapján állította össze könyvét.
  • Rengeteg konkrét példán keresztül, élvezhető stílusban egy gyakorlati útmutatót ad ahhoz, hogy elképzeléseinket fegyelmezetten, az elkerülhetetlen akadályok dacára is elkötelezetten valósítsuk meg úgy, hogy a valóban jó ötletek ne csak füstbe ment tervek legyenek, hanem látható eredménnyel végződő sikersztorikká váljanak.

  A szerző szerint a siker 1% ötlet – 99% megvalósítás.

  • Vagyis az ötletnél sokkal fontosabb annak a platformnak a megszervezése, amelyen elképzeléseinket megvalósítjuk. A siker képlete tehát:

100% SIKER = (1%) ÖTLET + (99%) SZERVEZETTSÉG + CSAPAT + VEZETÉS

  • Az ötlet a siker katalizátora, amely szükséges, de nem elégséges. Az életben minden ötlet egy projekt, amelyet csak fegyelemmel és figyelemmel lehet végrehajtani. Belsky, mint egy jó edző, bekiabál, akcióra szólít fel és kirángat a kreatív lét kényelméből.

A könyv és a Megvalósítás tréningünk azoknak szól, akiknek volt már legalább egy jó ötlete, de nem sikerült azt megvalósítani.

MIT KELL TENNIE, HOGY ELÉRHESSE A KÍVÁNT EREDMÉNYEKET? RENDELJEN MOST ÉS NÖVELJE HATÉKONYSÁGÁT, TELJESÍTMÉNYÉT! VALÓSÍTSA MEG ÖTLETEIT!  

Köszönjük megtisztelő bizalmát!

“Ideas are easy. Implementation is hard. This book helps you with the hard part” – Guy Kawasaki / Co-founder of Alltop, Former Apple Chief Evangelist

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.