Employer branding

WorldBlu Most Democratic Workplaces

Szívesebben dolgoznak az emberek egy olyan szervezetnél, ahol figyelembe veszik, értékelik a véleményüket és a munkatársak érzik azt, hogy valóban számítanak. A Smart Staff 2012.-ben megszerezte a WorldBlu Most Democratic Workplaces™ tanácsadói akkreditációját. A WordBlu elvek szerint kidolgozott employer branding stratégia alkalmassá teszi az Ön szervezetét az erős munkáltatói arculat (employer branding) kialakítására. Ehhez szükségesek a belső strukturák, folyamatok és elsősorban a belső, majd ezt követően a külső kommunikációnak az átalakítása. Ezért a Smart Staff nemcsak a külső employer branding kommunikáció terén tesz Megbízói számára javaslatokat, hanem Megbízóival együtt a munkatársakat pozitívan érintő strukturális változásokat dolgoz ki, ugyanis a csócsó asztalnak, babzsáknak, a külső kommunikációnak valós belső átalakulás nélkül kevés értelme van.

 

Fő szempontok

A Megbízóinknál a jó employer brandinghez szükséges szervezeti hatékonyság és transzparencia megvalósulását három szempontból vizsgáljuk tesztekkel és személyesen is:

  • vállalatirányítás és a vezetés értékei és érdekei
  • munkavállalók értékei és érdekei
  • a szervezeti felépítés és a munkafolyamatok

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.