3. Smart Kommunikációs Tréning

AZ AUTÓIPARI, A MÉDIA, A TELEKOMMUNIKÁCIÓS CÉGEK ÉS AZ ÉLSPORTOLÓK KÉPZÉSI SZAKÉRTŐIKÉNT, AZÉRT VAGYUNK, HOGY AZ EREDMÉNYES MUNKÁHOZ ÉS A KIVÁLÓ TELJESÍTMÉNYHEZ SZÜKSÉGES HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ MEGVALÓSULJON!

1. Ugye Ön is érezte már, hogy

  • nem jól működik a céges kommunikáció
  • egyes információ nem releváns munkatársához is eljut, ami felesleges időt és energiát von el
  • az információ pont ahhoz a személyhez nem jut el, vagy nem egyértelmű formában, ahová szükséges lenne
  • nincs vagy nem elég rendszerességgel valósulnak meg a meetingek
  • a megbeszélések végeláthatatlan hosszúságúak, nem születnek konkrét eredmények, nem haladnak eléggé az ügyek
  • feszült a belső kommunikáció
  • tisztázatlan ügyek rontják a munkamorált
  • a munkatársak nincsenek teljes mértékben tisztába a cégvezetés elképzelésével, céljaival, a feléjük támasztott elvárásokkal
  • az egyes részlegek között feszültség, ellenségeskedés ütötte fel a fejét

2. Mit szeretnénk adni Önnek?

A tréning küldetése, hogy a cégen belüli praktikus, a hatékony és eredményes munkához szükséges kommunikáció megvalósuljon. Javuljon a munkakedv, a munkatársak megtanulják, hogy hogyan érhetik el a problémamegoldó kommunikáció technikáját.

3. Mit fogok tudni, mennyivel leszek több?

A Smart kommunikációs tréningről úgy fog hazatérni, hogy a fenti problémákra megoldást adunk. Ön birtokában lesz többek között a következő ismereteknek is:

  • nagyobb önismerettel fog rendelkezni
  • képes lesz felismerni a másik személyiségjegyét és e szerint fog tudni kommunikálni
  • elsajátítja az asszertív kommunikációs technikát
  • az értékesítői kollégái jóval, nagyobb hatékonysággal fognak tudni bevételt hozni,elsajátít olyan tárgyalástechnikákat, amellyel nyerő helyzetbe tudja magát hozni
  • elsimulnak a belső feszültségek
  • nő az egymás iránt érzett tisztelet
  • nő a teljesítmény utáni véleménynyilvánítás, csökken a személyeskedés
  • sikeres tárgyalástechnikai fordulatokat fog megismerni

 

4. Vajon tanulni csak unalmasan lehet?

Képzelje el, hogy Önt a Smart kommunikációs tréning során két profi tréner segíti, akik maguk is sikeres vezetők, akik maguk is vezettek, vezetnek sikeres csapatot. Nincs tabu, nincs rossz kérdés, csak rengeteg gyakorlat. Ön úgy fog távozni a tréningről, hogy már aznap használható tudása lesz. Nem elméletek papolásáról szól a tréning, hanem azt fogja érezni: Ez nekem szólt! Ez az, ami eddig hiányzott!

5. Hogyan működik ez a gyakorlatban?

A tréninget megelőzően kérésére KOMMUNIKÁCIÓS AUDITOT + ÉRTÉKELÉST végzünk, így biztosítjuk az Ön cégének, hogy valóban testre szabott kommunikációs eredményeket hozó képzést tartunk. A 3 órás személyes KOMMUNIKÁCIÓS AUDIT + ÉRTÉKELÉS magába foglalja az alábbiakat:

  • az egyéni és a céges kommunikáció felmérését
  • a jó és rossz kommunikációs szokások felmérését
  • a felmérést követő két-három oldalas kiértékelése
  • a felmérés és a kiértékelés következtetéseit magába foglaló hosszú és rövid távú akció tervet
  • A Smart Kommunikációs Tréning során nagy hangsúlyt fektetünk a gyakorlatokra, hogy a tudás be tudjon épülni a mindennapi munkába. Képzéseinken az elmélet és a gyakorlat aránya 30% – 70%.
  • Tréningjeink szuggesztívek, és valódi élményt adnak. Nem egy szürke, unalmas képzésen vesznek részt az értékesítők, hanem egy maradandó tréningen, ezzel is biztosítjuk a hatékonyságot.
  • Olyan megoldásokat adunk, amelyek a továbbiakban az önálló tervezhető és mérhető munkát teszik lehetővé.

A képzés végén eredményességi tesztet töltetünk ki a részvevőkkel, amiről a Megbízónk és a résztvevők is visszajelzést kapnak. Ennek célja az, hogy az értékesítők aktívabb figyelemmel kövessék a tréninget, ill. így mérhetővé válik Megbízóink számára minden munkatársuk hozzáállása és az elsajátított tudása.

6. Mi garantálja, hogy ne legyen tiszavirág életű a tréning hatása?

Tréning után követés – Folow-up: A tréning végén 3 hónapos akciótervben állapodunk meg a résztvevőkkel. Miért ragaszkodunk a 3 hónaphoz?

Több pszichológiai kutatás igazolja, hogy három hét gyakorlás után épül be a viselkedésbe egy újonnan tanult tevékenység, három hónap fegyelmezett végrehajtás pedig garantálja a tréning résztvevőinek tartós viselkedésváltozását.

 

  • Utánkövetés. Három héttel a tréning zárónapja után, egy napos FOLLOW-UP TRÉNING-et tartunk, amelyen felmérjük a tréning során kialakított egyéni fejlesztési program fegyelmezett teljesülését. Megbeszéljük az ismeretek gyakorlati alkalmazásából fakadó nehézségeket. Ellenőrizzük és kiértékeljük a tréning résztvevőivel közösen, írásban rögzített fejlesztési terv, a résztvevők egyéni vállalásainak megvalósulási szintjét.
  • Utógondozás. A képzést követően 6 héten keresztül, heti két alkalommal e-mail formában különböző beépülést és eredményességet hozó feladatokat, teszteket és további tanácsokat küldünk, amiket folyamatosan ellenőrzünk és erről visszajelzést adunk. Az eredményes utógondozásról SMART elismervényt állítunk ki, aminek motiváló hatása van, ill. szintén visszajelzést ad az egyes értékesítője hozzáállásáról és szakmai tudásáról.

7. Mitől lehet még biztosabb a választásában?

  • A tréninget követően Önnek kézzelfogható és mérhető eredményei lesznek.
  • A világ legeredményesebb cégei kiemelt fontossággal kezelik a céges kommunikációt.
  • Ön olyan vállalatot fog vezetni, ahol a kiváló a munkamorál és Önnek nem kell haszontalan dolgokkal foglalkoznia, minden olajozottan fog működni.
  • A korábbi tréningeknél egyértelműen mérhető eredménye volt, hogy a résztvevő értékesítők teljesítménye jelentősen változtak, min. 10-20%-al nőtt a vállalati hatékonyságuk.
  • Mi értjük az Ön és vállalata speciális problémáját is, mert mi egy nyelvet beszélünk Önnel.
  • Mi a különleges „smartstreet- fenegyerek” technikát is használjuk, ami erősen növeli a hatékonyságot.

 

8. Mit kell tudnom a trénerekről?

Közismert, hogy a tréner személye, módszerei és tapasztalata nagyon fontos tényezők:

  • Vezető trénerünk, Hajdu Zoltán 15 éves nemzetközi médiapiaci tapasztalattal rendelkezik. Többek között sales directorként dolgozott az MTV Networks Hungary és a Yahoo Eastern European képviseleténél, ahol jelentős hazai és nemzetközi sikereket ért el. Ma elismert vezetési és sales szakértőként tartják számon. Emellett a Kürt Akadémián szerzett üzleti coach diplomát.
  • Minden trénerünk pszichológiailag és pedagógiailag is képzett számos üzleti sikert ért el. Az önismereti és készségfejlesztő, egyéni és csoportos módszerek, eszközök széles palettáját ismerik és alkalmazzák. Nagy hangsúlyt fektetnek az önképzésre, a saját élményre, a csapatépítésre és az önismeretre. Cégértékesítői, kereskedelmi igazgatói tapasztalattal is rendelkeznek.

 

Kérjen most a cégére szabott árajánlatot! Néhányan azok közül, akikkel már sikeresen együtt dolgoztunk:

referencia_logok_final

3-aslogo

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.