- 2014-10-12
- Posted by: robertina
- Category: Összes blog
Én, mint márka – HVG szeminárium
2010. március 22. hétfő
A saját márkastratégia megalkotása során érdemes tanulni a nagyoktól, akár úgy is, hogy a marketing könyvek vállalati márkaépítési elveit követjük.
Hogyha elfogadjuk, hogy a nagyvállalati márkák sikere mindig tudatos tervezés (letisztult kommunikáció, egyértelmű és a termék előnyeivel összhangban álló image eszközök) következménye, akkor a saját márka tervezésében is használhatjuk ezeket. De az Énmárka könyv elolvasása mellett a tapasztalt és sikeres tanácsadók szavait is megéri meghallgatni. Erre most módunk nyílik a HVG Énmárka szeminárumán, ahol a personal branding egyik úttörője, John Purkiss személyesen fog adni tanácsokat.
Az előadó sokéves tanácsadói tapasztalata alapján komplett eszköztárat kínál az énmárka felépítésére.
A szemináriumon izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve kínál válaszokat az alábbi kérdésekre:
- Hogyan ismerhetjük meg erősségeinket és hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet?
- Miért fontos eladhatóvá tenni egyéniségünket?
- Milyen módon segítheti életünket és karrierünket a jól felépített énmárka?
- Miként hozhatunk létre saját márkánk, azaz saját személyiségünk segítségével kiterjedt és használható kapcsolati hálót?
A teljes bejegyzést elolvashatják itt: csakhaladoknak.blog.hu
Hajdu Zoltán