Tudomásom szerint Budapesten nincs még egy olyan két napos üzleti konferencia, amelyen 1.200-1.500 menedzser és vezető lesz részt. És itt őszintén lehet beszélni a megoldásokról és a kihagyott lehetőségeinkről is…” Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy „Hol van az még?” Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, köztünk van. Mindenki érzi azt, hogy a Google és a Facebook növekvő befolyása mellett megjelent a “határtalan” kereskedelem. Pl. 2018-ban a hazai e-kereskedelem 1.000 milliárdos forgalmából már 400 milliárd forintnak megfelelő összeget külföldi sitekon költöttek el.
Milyen cégszerkezeti átalakításokat, cégvezetői, HR-es és kommunikációs feladatokat ró ez a legtágabb értelemben vett piaci versenyzőkre? Mérhetünk, számolhatunk, kutathatunk, tervezhetünk, de a leggyengébb láncszem mégiscsak az ember, a szeszélyes ember.”Ahogy az elmúlt 7 évben, az idén is mindkét napon a konferencián leszek, és remélem, hogy minél több partnerünkkel tudunk beszélni, együtt gondolkodni az előttünk álló izgalmas feladatokról.https://www.evolution.hu/program-2019-02-28-hr-es-cegvez

Kedves Kolléga, Kedves Barátunk! Kedves jövendőbeli konferencialátogató!
Kérem, engedje meg, hogy figyelmébe ajánljam az idei Evolution konferenciát és kiállítást.
– 2 nap, 5 -5 terem, 27 tematika, 4 workshop, exkluzív erre az alkalomra készített kutatások.

– Normál áras jegyek I:  
2019. Február 15.-ig, itt: regisztráció
    
(További részletek a lap alján található)
A konferencia teljes programja PDF. formátumban itt tölthető le.

A konferencia alap, vitaindító, inspiráló gondolatait az ismertetőnk elején olvashatja itt.

Páran az előadóink közül: 

Pál Ferenc – Litkai Gergely – Mérő László – Benkő Vilmos – Dombóvári István, Vecsei H. Miklós, Aczél Petra, illetve további sztárok és influencerek.

Vezető témáink közül – a teljesség igénye nélkül (klik a címekre):
2019. február 27., szerda (részletekért klikk a címekre)
Plenáris előadások (Provokátorok)
Marketing és értékesítés: nincs két egyforma (vásárlói) út.
A rábeszélőgépek világa: Sales Hungary.
A marketing hangnemet vált. Helyet cserél a push és a pull marketing? 
Milyen lehetőségei lehetnek a márkának a gyorsuló versenypiacon?
Performancia, vagy amit akartok…
Programozott szabadság. Programmatic 2019.
Sales marketing – programmatic alapon.
Láthatatlan fogyasztófigyelők!
Média – közösségben
– A 2018-as reklámköltési adatok bejelentése.
Aranyhalak a halászlében.
Mit gondol a médiafogyasztó a saját médiafogyasztásáról 2019-ben?
Az internet sötét oldala: tanulmányozzuk együtt az etikai kérdéseket.
Közösségi média: a jelenlét. (Aki nem látszik, az nem is létezik?)
 – Kis csoportok, nagy csoportok: szeszélyes reakciók.
Kríziskommunikáció: a rosszindulat, amely körbevesz.
Keresőmarketing nap: … hogy ne csak a Google keressen.
2019. február 28., csütörtök
 – Tánc a gonosszal – avagy a nevetés muzsikája. Alkalmazkodás az individualizmus korában.
– A siker képlete. Mert nincs két egyforma paprikás krumpli.
– Az érzékeny ember: értékteremtő érzékenyítés.
– Tanulj meg felgyorsulni! Vesd be a realtime marketinget.
Együtt élünk a jövőnkkel: melyikünk alkalmazkodjon a másikhoz?
Storytelling: hisznek a mesének, jobban, mint a szemüknek.
Kereskedelem: használd ki a csökkenő munkaerőpiacot és automatizálj!
Sales Hungary – Az eladás gyakorlati kérdései.
Adatkereskedelem: data + katalizma = dataklizma.
Attribúció, te csodás!
Influencerek! Inspiráljatok!
HR és cégvezetés – Innováció, motiváció a smarketing rendszerében.
Embereknek, emberekkel tervezünk. Design stratégia, stratégiai design.

Workshopok:
2019. február 27.
– Kríziskommunikációs workshop: Fakarddal Róma ellen?   
2019. február 28.
– Írj egy mesét, a Tiédet. Storytelling a gyakorlatban.
Hűségesek és evangélisták: evangélistaképző.
Attribúciósmodell-építő workshop.
Evolution: az interaktív konferencia: Az előadások és fórumbeszélgetések között a házigazdák a közönség bevonásával beszélik meg az elhangzottakat.

Áraink:
Normál ár I: 2019. február 1-15-ig
Első napra (2019. február 27.):        29.300 Ft + Áfa
Második napra (2019. február 28.):  28.775 Ft + Áfa
Mindkét napra:                                39.900 Ft + Áfa
Normál ár II. 2019. február 16. – február 25-ig:
  Első napra (2019. február 27.):        31.300 Ft + Áfa
Második napra (2019. február 28.):   29.775 Ft + Áfa
Mindkét napra:                                47.000 Ft + Áfa
Figyelem! Ön nyert! Amennyiben a nyitóoldal olvasásában eddig eljutott, Ön jogosult 20% kedvezményre a részvételi jegy árából.
Az online regisztrációnál írja be ezt a kódot: Evonyito20 – A kedvezmény február 8-án éjfélig tart. 

A konferencia belépőjegye a következőket tartalmazza:
– az adott napra, napokra az összesen több mint 270 programpont szabad látogatása,
– svédasztalos ebéd és 3 kávészünet,
– az üzleti tanácsadópontok látogatása,
– mobilapplikáció, amelynek segítségével könnyebben tudod a személyre szabott programot összeállítani. (A kiválasztott programok kezdésénél értesítést küldünk mobilodra.