SalesTech Budapest 2018

  • szeptember 27, 2018
  • 08:00 to 19:00
  • 1093 Budapest, Mátyás utca 8.
  • +36 309140424

Az értékesítés egy szakma. A SalesTech Budapestet azért hoztuk létre, hogy sales igazgatók számára iparágfüggetlen szakmai fórumot teremtsünk. Ösztönzés, pipeline menedzsment, leadgenerálás, ügyfélminősítés, ügyfél edukáció, CRM használat vagy épp a közösségi média kihasználása minden értékesítési vezetőt érint. Minden területet áthat a technológia és az online eszközök. Ezek nemcsak technológiai készségeket, de új megközelítést is követelnek. A sales nem azért változik, mert itt az új technika, hanem mert a technika megváltoztatta a környezetet, amely eddig az értékesítést körülvette. Az átalakulás nem az új technikához való alkalmazkodást jelenti, mint pl az írógép esetében, hanem az új kultúrához való alkalmazkodást. Erről szól a SalesTech Budapest.

TED színvonalú 15 perces előadások három témakörben, és ezt követően 51 perces workshopok, interaktívan, személyes tapasztalatokkal.

07:50-09:29 REGISZTRÁCIÓ
DIGITÁLIS ÁTALALKULÁS & MESTERSÉGES INTELLIGENCIA

Az elmúlt öt évben unalomig hallgathattuk, hogy a big data felforgatja az iparágakat. A sok adat az értékesítés szempontjából kiemelkedően fontos, de az áttörést nem az adatok, hanem az adatok automatikus, mesterséges intelligenciával történő feldolgozása fogja jelenteni. Egyelőre távolinak tűnik, de néhány éven belül a mesterséges intelligencia sok olyan területen egészíti majd ki az embereink munkáját, ahol az emberi munkavégzés nehézkes vagy túlzottan időigényes volt. Ez a következő olyan terület, ami a legnagyobb hozzáadott értéket teremti.

9:40-10:00 Jan Rezab, Founder, CEO – Socialbakers
Lessons from Building All Digital Companies

Jan will talk about how they grew the sales team at the company he founded – Socialbakers in the digital and social age, and how they used data and software to connect sales and marketing. Jan will also talk about the experience building several companies sales teams over the years, and how it links via social media, what are the best practices in integrating sales teams and digital in 2018, and how to manage and scale sales teams moving forward through data, insights, and tools.

10:02–10:17 Veres Rita, Chapter Director – Singularity University
Exponenciális változás, avagy vissza a gyökerekhez
10:19–10:34 Sepp Norbert, Mesterséges Intelligencia nagykövet – IBM
MI-tévők leszünk

Watson 2011-es sikere óta példátlan az érdeklődés a mesterséges intelligencia iránt, és egyre több szereplő lép színre. A tájékozott laikus már érti az MI-alapfogalmakat, vannak elvárásai, és szembesül a technológia korlátaival is. Az MI akkor terjed majd el, és teszi jobbá az életünket, ha elvárásainkat ésszerűen, realistán fogalmazzuk meg. Pillantsunk a kulisszák mögé, nézzük meg objektíven, mit várhatunk az MI-től, hogyan alakíthatjuk, hogyan lehet hasznunkra.

10:36-10:51 Vinnai Balázs, Chief Digital Officer – Finastra
Digitális transzformáció a pénzügyi szektorban
10:53-11:08 Byssz Róbert, Global Sales Transformation Director – Philips Health
Hogyan ne bukjunk bele a digitális transzformációba?

Elenyésző számú pozitív példán kívül szinte minden cégről, aki nagy hanggal belekezd a digitális transzformációba néhány éven belül kijelenti a szaksajtó, hogy belebuktak. Akár azt is gondolhatnánk, hogy nem is lehetséges, valójában csak a startup-ok tudnak alkalmazkodni az új világhoz. Szerencsére van néhány pozitív példa, sőt olyan is, ahol Kelet-Közép-Európa állt a globális transzformáció élére.
Előadásomban bemutatom milyen lépéseket tettünk azért, hogy kelet-közép-európai transzformáció váljon globálisan a leggyorsabbá és legeredményesebbé.

11:12-13:02 – WORKSHOPOK, NETWORKING, INNOVATION LAB
11:22-12:13 / WORKSHOP Salesforce Workshop by United Consult
Salesforce Workshop by United Consult
11:22-12:13 / WORKSHOP von Bartheldné Ábri Judit, Magyar Judit, Csényi Csaba
Motivációs Térkép – Sales 50-50

A Motivációs Térkép méri a megfoghatatlant. Számokban mutatja a motivációt, hogy fejleszteni tudjuk, erősítve ezzel az elköteleződést és a csúcsteljesítményt. A Térkép egy online teszt, ami megmutatja az egyén és a csapat motivátorait és azt is, ami elszívja az energiát. Rálátunk a csapatban meglévő konfliktusokra, felismerve őket tudjuk javítani az együttműködést. Hogy mit és hogyan kezdjen egy értékesítési vezető a motivált munkatársaival? Azokkal, akiknek motivációja természetesen eltérő a kollégáik “motivációs térképétől”. Hogyan lehet dinamikusan és agilisen kezelni a sales csapatot?  Mit kell, mit lehet operatív szinten akár azonnal megváltoztatni? Mi az, ami már megvan? Mi az, ami még hiányzik, de kialakítható? Sales 50-50. Mi az a “másik 50”?

11:22-12:13 / WORKSHOP Szabó Csaba, vezérigazgató és Pozvai Zsolt, alapító, nemzetközi vezérigazgató – DEVELOR
SalesBooster – értékesítési hatékonyságnövelése akár 100%-kal.

Tényleg mindig tudják az értékesítők, hogy mit kell tenniük a kitűzött cél eléréséhez? Azzal foglalkoznak, ami a legnagyobb megtérülést jelenti? És a vezetőik? Esettanulmányon keresztül megmutatjuk, hogy miként kell olyan rövid távú humán erőforrás fejlesztést megtervezni, amely mérhető sales eredményt garantál, és messze jobban teljesít, mint más korábbi stratégiák.

11:46–12:08 / SZEKCIÓELŐADÁS Uzsák Éva Virág, Market Lead – AON Hungary
11:12–13:02 / INNOVATION LAB Vendler Balázs, Founder, CEO – Games for Business
Games for Business
11:12–13:02 / INNOVATION LAB Szilágyi Dávid, alapító, CEO – Benchmarked.games
Benchmarked.games
11:12–13:02 / INNOVATION LAB Kalydi Gergely, alapító – Talk-A-Bot
Talk-A-Bot

Az emberek imádnak chatelni. Naponta két és fél milliárd ember chat-el különböző közösségi chatplatformokon. Olyan trendek mellett mint az automatizálás (robotizálás), a mesterséges inteligencia 2016-ban megszületett a csevegőrobotok- chatbotok új generációja a – De milyen hatással van ez a nagyvállalatok életére?  Hogyan alakítják át a chatbotok a nagyvállalatok kommunikációját – Példák , eszközök , tapasztalatok.

11:12–13:02 / INNOVATION LAB Maz Nadjm, Founder, CEO – Soampli
Soampli
11:12–13:02 / INNOVATION LAB Socialtalent
Socialtalent
VEZETŐI KIHÍVÁSOK

Az új kultúrához való alkalmazkodás sok területen vár el fejlődést mindenkitől. A digitális eszközhasználat, szoftverek, a tömeges információ, a személyes brandépítés, csapatmenedzsment és ösztönzési rendszerek szempontjából mind sok újat kell tanulnunk. Az új információk exponenciálisan nőnek és csak akkor tudjuk hatékonyan feldolgozni őket, ha a teljes csapatunkat felhatalmazzuk a fejlődésre és a növekedésre.

13:07-13:22 Jankovich Ildikó, Ügyvezető Igazgató – Heinemann Duty Free
A milleniumi generáció vásárlási szokásai hogyan borítják fel a kereskedelmi piacot
13:24-13:39 Huszák Tamás, Magyar Telekom – Region Leader, Central Hungary
Válaszd csak a jókat!
13:41-13:56 Masek Csaba, Sales Training and Development Leader – Generali Biztosító
Online szerepjáték? Dehogy, beillesztési folyamat!

A 188 éves start-up: A beillesztés jövője. Mitől lehet start-up egy multi? Hogyan alkalmazkodunk az Y generáció igényeihez?

13:58–14:13 Komócsin Laura, owner, CEO – Business Coach Kft.
A vezető, mint a teljesí­tmény kulcsa
14:23-14:38 Pósfai Gábor, országigazgató – Decathlon Austria
Bevételnövelés felhatalmazással
14:40-16:53 – WORKSHOPOK, KÁVÉ, NETWORKING
14:47-15:38 / WORKSHOP Toldi Gábor, magyar partner – Social Talent
Social selling a gyakorlatban
14:47-15:38 / WORKSHOP Balla Beáta és Plesztovics-Mikó Hilda, Blossom Kft.
Játssz szabadon és vidd a bankot! – győztes stratégia az eredményes értékesítéshez

Teljesítmény orientált világunk nyomása alatt nem feltétlenül tudjuktudatosan kezelni a ránk nehezedő elvárásokat. Ez a nyomás atapasztalatok tanulsága szerint sok esetben deviáns viselkedésteredményez, amely gátolhatja az eredményességet, a vállalaton, csapatonbelüli együttműködések szinergikus hatását, rombolhatja amunkakörnyezetben kialakult hangulatot, a munkahely élhetőségét. Workshopunk célja, hogy a jelenlévők aktív bevonásával éshozzájárulásával rávilágítsunk arra, hogy milyen értékesítési potenciálrejlik a „szabad játék filozófiájában”. Hogyan alkalmazható a  „tétnélküli játék” elve akár vezetői szemszögből, akár munkatársi oldalrólközelítve, annak érdekében hogy feloldjuk önmagunkban, vagymunkatársainkban a stresszhatás miatt kialakuló korlátozó viselkedési,döntési mechanizmusokat. Gyakorlati útmutatót adunk ahhoz, hogyan tudjukönmagunkat és beszélgető partnereinket olyan mentális állapotba hozni,hogy együttműködési hajlandóságukat növeljük azáltal, hogymegtapasztalják a félelem nélküli választás adta szabadság érzését. Témakörök: Mit jelent a tét nélküli játék? Hogyan nyilvánul meg a gyakorlatban, az értékesítésben és a vezetői munkában? Hogyan járul hozzá munkatársaink teljesítményének kiaknázáshoz?

14:47-15:09 / SZEKCIÓELŐADÁS Hajdu Zoltán, alapító, ügyvezető – Smartstaff
Nehéz ügyletet zárni, ha hiányzik a sales stratégia
ÉRTÉKESÍTÉS ÉS MARKETING INTEGRÁCIÓ

Tartalommegosztás, ügyféledukáció az online térben, inbound leadgenerálás avagy az értékesítés és a marketing kapcsolata. Az ügyfelek hasznos információt keresnek online és megkérdezik ismerőseiket rólunk. 70%-uk már döntött a vásárlásról, mielőtt felveszi a kapcsolatot az értékesítővel. Ha nyerni akarunk, egyetlen esélyünk van: a salesnek együtt kell működnie a marketinggel, és lefölöznie a minőségi leadeket.

16:03-16:18 Piotr Mrozinski, LinkedIn Sales Solutions Team Lead Nordics and Emerging Markets – LinkedIn
How to Use LinkedIn as a Sales Powerhouse?
16:20-16:35 Maz Nadjm, founder – Soampli
Social Selling on Steroids
16:37-16:45 Litauszki Róbert, ügyvezető igazgató – Huntraco
Hogyan segíti a technika a leadgenerálást?
16:47-16:59 Kalydi Gergely, founder, fixer – Talk-A-Bot
Mi lesz, amikor az ügyfeleink első emberi élménye velünk kapcsolatban egy chatbot?

Az emberek imádnak chatelni, Naponta két és fél milliárd ember chat-el különböző közösségi chatplatformokon. Olyan trendek mellett mint az automatizálás (robotizálás), mesterséges intelligencia 2016-ban megszületett a csevegőrobortok- chatbotok új generációja a –  De milyen hatással van ez a nagyvállalatok életére?  Hogyan alakítják át a Chatbotok a nagyvállalatok kommunikációját – Példák , eszközök, tapasztalatok.

17:01-17:16 Kovács Viktor, SME Stratégiai Marketing Vezető – K&H Bank
Esettanulmány: hogyan kapunk a tudatos építkezésből egyáltalán nem várt és sokkalta jobb eredményt?
17:30-19:00 BOR ÉS BABÉR
Nemes borokkal ihletett kapcsolatépítés győzteseknek

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.