4. Smart Motivációs Tréning

Miért a Smart Tréninggel?

Mert Megbízóink tudják, hogy most és a jövőben nem fognak tudni félig motivált, alulteljesítő munkatársakkal dolgozni, hiszen a bevételek a csapaton is legalább annyira múlnak, mint a vezetőségen. Tréningjeinken a résztvevők BELSŐ motivációjának növelésére, az eredmény és célorientált hozzáállás elsajátítására fókuszálunk.

Smart Motivációs Tréning

Tudja, mennyibe kerül Önnek, ha felmond egy embere?
Tudja, mennyibe kerül Önnek, ha elbocsátja az alulteljesítő alkalmazottait?

EGY PROFI SZAKEMBER PÓTLÁSÁNAK KÖLTSÉGE
A JELENLEGI BRUTTÓ BÉRÉNEK 6-12-SZERESE IS LEHET!

Ha már elege van abból, hogy:

  • minden válasz úgy kezdődik: „Igen, de…”,
  • mindenki hárítja a felelősséget,
  • csapata és ügyfelei is a nehéz piaci helyzetre hivatkoznak,
  • emberei messze a saját képességeik alatt teljesítenek,
  • … ez a tréning Önnek és csapatának való!

Közismert, hogy a tréner személye, módszerei és tapasztalata nagyon fontos tényezői egy eredményes tréningnek.Trénerünk több,  vállalatnál ért el jelentős sikereket értékesítési és kereskedelmi vezetőként.

Biztos benne, hogy a munkatársai motiváltak és elkötelezettek?

Győződjön meg egy személyes találkozás során!

15 fős sales csapat vezetőjeként találkozott és kezelt már mindenféle kifogást, rejtett motivációt mind a munkatársak, mind az üzleti partnerek részéről. Értékesítői és vezetői tapasztalatait a kollégák motiválásában és egyéni céljaiknak a vállalati célokkal való összehangolásában nap, mint nap használja, amely teljesítményük növekedéséhez vezet. Trénerünk tranzakció-analízisben  képezte magát, melyet hatékonyan tud használni a munka világában. Emellett a Kürt Akadémián szerzett üzleti coach diplomát is és az Immunity to Change módszertan hazai képviselője.

“….. olyan típusú emberek tudják jól ellátni a feladatot, akik szinte a cég vezetőinek a helyébe képzelik bele magukat és együtt sírnak együtt nevetnek a vállalkozással. Ezt nyilván ki lehet fejezni egy jutalékos rendszerrel , de ennél sokkal több az, hogyha a vezető vagy tanácsadója olyan személyiségű embereket tud behozni akik tényleg akarják és szeretik ezt csinálni…Egy munkahely választása jó esetben olyan mint a nyelviskola vagy sportág választása, nem érdemes kényszerből csinálni  “

 

UJ_OSSZESITETT

 

Kiknek ajánljuk a SMART motivációs tréninget?

Nem csak az elbocsátás maga jár plusz költségekkel, hanem költségtényező az elbocsátott munkatárs miatt elmaradt haszon, és az új munkaerő alkalmazása, betanítása is. Ezzel nem csak időt, de pénzt is veszít a cég.

Motivációs tréningünket azoknak a vállalatoknak ajánljuk, akik számára fontos, hogy beosztottjaik a cég érdekeivel nagymértékben azonosuljanak és elköteleződjenek a hosszú távú, hatékony munkavégzés mellett.

Dolgozzunk együtt, ha Önnek fontos, hogy:

  • ismerjük a  piacot!
  • a munkatársai motiváltak és elkötelezettek legyenek!
  • profi szakemberei hatékonyan és szívesen végezzék a munkájukat!
  • ne a beszélgetésen, hanem a konkrét megvalósításon legyen a hangsúly!

MOTIVÁCIÓS tréningünkön a leggyakrabban használt kérdésünk: „Hogyan valósítod meg?”

A tréning szellemisége az érzelmi elkötelezettségre és a mérhető eredményekre épül  azért, hogy Megbízónk számára a tréningbe való befektetésnek kézzelfogható outputja, eredménye legyen!

„A kollégák motiváltságának a növelése egyértelműen igen nagymértékű hatékonyság növekedéssel is járt a cégünk számára.” (Lukács Csaba, ügyvezető igazgató, AT Media)

Alábbi csomagajánlat tartalmazza a motivációs tréning előtti ingyenes 3 órás személyes MOTIVÁCIÓS AUDITOT + ÉRTÉKELÉST mely magába foglalja az alábbiakat:

  • a vezetők üzletfejlesztéssel kapcsolatos céljainak felmérését
  • a vállalati célokhoz kapcsolódóan a csapattagok motivációjának felmérését
  • a felmérést követő 2-3 oldalas kiértékelést
  • a felmérés és a kiértékelés következtetéseit magába foglaló rövid  távú akció tervet

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.