5. Smart Kifogáskezelő Tréning

A MÉDIA, A KÁBELTÉVÉ SZOLGÁLTATÓ, A TELEKOMMUNIKÁCIÓS ÉS AUTÓIPARI CÉGEK KÉPZÉSI SZAKÉRTŐI, AKIKKEL AZ ÖN CSAPATÁNAK EREDMÉNYEI UGRÁSSZERŰEN NŐNI FOGNAK!

SMART KIFOGÁSKEZELŐ TRÉNING, AMELLYEL AZ ÖN CSAPATA A CSÚCSRA DOLGOZZA FEL MAGÁT, ÉS AHOL EGY KÖZÖS ÉLMÉNNYEL ÉS A KIFOGÁSKEZELÉS STRATÉGIÁJÁNAK TUDÁSÁVAL GAZDAGODIK!

 

1. Ugye Ön is érezte már, hogy:

  • nem kezelik a kifogásokat az értékesítői és sokszor átgondolatlan kedvezményeket adnak az ügyfeleknek?
  • ha ügyféllel konfliktushelyzet adódik,akkor ezt feladással „kezelik” kollégái
  • nem elég átgondoltak az értékesítők kérdései és vannak akik félnek a normális üzletmenet során a problémák kezelésétől, megoldásától
  • nem ismerik az emberi és üzleti játszmákat

2. Mit tudunk és mit szeretnénk  adni Önnek?

A SMART kifogáskezelő tréning küldetése az, hogy olyan képzést és sikert adjon át az értékesítőknek amivel eredményesen tudnak tárgyalni.

 

3. Mit fogok tudni vezetőként az értékesítőimnek nyújtani és mennyivel leszünk ezáltal előbbre?

A Smart Kifogáskezelő Tréningről úgy fognak az értékesítői hazatérni, hogy a fenti problémákra megoldást adunk. Az Ön csapata birtokában lesz többek között a következő ismereteknek is:

  • hatékonyabb és szilárdabb értékesítési munka,
  • felszínre hozzuk az értékesítők kihasználatlan képességeit,
  • az értékesítő magáénak fogja érezni az Ön által meghatározott egységes cég képet és célt,
  • a vállalati értékek lendületet adnak az egyéneknek a csapatban,
  • megtanulják az értékesítők azt, hogyan növeljék a különböző problémák megoldásának hatékonyságát,
  • értékesítői bátrabban fognak tárgyalni és képesek lesznek a tárgyalási komfortzóna tudatos és célszerű átlépésére.

Képzelje el, hogy Önt a kifogáskezelő tréning során egy olyan tréner segíti, aki maga is multikkal folytat eredményes tárgyalásokat, mert maga is sikeres értékesítő és kereskedelmi vezető.Nem papolásról szól a tréning, hanem az értékesítők azt fogják érezni: végre egy tréner aki érti és segít megoldani a gondjainkat!

4. Hogyan működik ez a gyakorlatban?

  • A kifogáskezelő tréninget megelőzően kérésére KIFOGÁSKEZELŐ AUDITOT + ÉRTÉKELÉST végzünk, így biztosítjuk az Ön cégének, hogy valóban testre szabott, tárgyalási eredményeket hozó képzést tartsunk. A 3 órás személyes KIFOGÁSKEZELŐ AUDIT + ÉRTÉKELÉS magába foglalja az alábbiakat:
  • tárgyalási célállítást, tárgyalási stratégiát és a tárgyalási folyamatok felmérését,
  • az értékesítők tárgy-alási kompetenciáinak felmérését,
  • a felmérést követő 8-10 oldalas kiértékelést,
  • a felmérés és a kiértékelés következtetéseit magába foglaló hosszú és rövid távú tréning tervet.
  • A tréning során nagy hangsúlyt fektetünk a gyakorlatokra, hogy a napi üzleti problémák a felszínre kerüljenek és a módszerek be tudjanak épülni a mindennapi csapatmunkába. Képzéseinken az elmélet és a gyakorlat aránya 30% – 70%.
  • Tréningjeink szuggesztívek, és valódi élményt adnak. Nem egy konzerv, unalmas képzésen vesznek részt a munkatársak, hanem egy maradandó tréningen, ezzel is biztosítjuk a hatékonyságot.
  • A tréning az egyén és az értékesítői csapat együttes fejlesztésére koncentrál. Elérjük, hogy legyenek motiválók az értékesítési tárgyalások munka, az eredmények és sikerek elérése iránti vágy.
  • Olyan szituációkat generálunk, amelyek kihívást hordoznak magukban az egyének számára, mellyel eddig még ismeretlen tárgyalási készségeiket hozzák a felszínre.

5. Mi garantálja, hogy ne legyen tiszavirág életű a tréning hatása?

Tréning után követés – Folow-up: A tréning végén 3 hónapos akciótervben állapodunk meg a résztvevőkkel. Miért ragaszkodunk a 3 hónaphoz?

Több pszichológiai kutatás igazolja, hogy három hét gyakorlás után épül be a viselkedésbe egy újonnan tanult tevékenység, három hónap fegyelmezett végrehajtás pedig garantálja a tréning résztvevőinek tartós viselkedésváltozását.

  • Utánkövetés: Három héttel a tréning zárónapja után, egy napos FOLLOW-UP TRÉNING-et tartunk, amelyen felmérjük a tréning során kialakított egyéni és csapat fejlesztési program fegyelmezett teljesülését. Megbeszéljük az ismeretek gyakorlati alkalmazásából fakadó nehézségeket. Ellenőrizzük és kiértékeljük a tréning résztvevőivel közösen, írásban rögzített fejlesztési terv, a résztvevők egyéni vállalásainak megvalósulási szintjét.
  • Utógondozás. A képzést követően 6 héten keresztül, heti két alkalommal e-mail formában különböző beépülést és eredményességet hozó feladatokat, teszteket és további tanácsokat küldünk, amiket folyamatosan ellenőrzünk és erről visszajelzést adunk. Az eredményes utógondozásról elismervényt állítunk ki, aminek motiváló hatása van, ill. szintén visszajelzést ad a vezetőségnek az egyes vezetőjük hozzáállásáról és szakmai tudásáról.

6. Mitől lehet még biztosabb a választásában?

  • A korábbi tréningeket követően egyértelműen mérhető volt, hogy a résztvevők munkakedve, egymáshoz való hozzáállásuk pozitív irányban változott
  • Az eddigi kifogáskezelő tréningjeink megrendelői, visszahívták cégünket újabb közös élmények megszerzéséért.
  • Mi értjük az Ön csapatának és vállalatának speciális problémáját is, mert mi egy nyelvet beszélünk Önnel.
  • A tréninget követően Önnek kézzelfogható és mérhető eredményei lesznek. Emellett egy olyan csapata, amelyben az egyének örömmel dolgoznak, és amelyben a kiégés veszély nem áll fent.

7. Mit kell tudnom a trénerekről?

Közismert, hogy a tréner személye, módszerei és tapasztalata nagyon fontos tényezők:

  • Vezető trénerünk, Hajdu Zoltán 20 éves cégvezetői, kereskedelmi igazgatói és nemzetközi médiapiaci tapasztalattal rendelkezik. Többek között sales directorként dolgozott az MTV Networks Hungary és a Yahoo Eastern European képviseleténél, ahol jelentős hazai és nemzetközi sikereket ért el. Ma elismert vezetési és sales szakértőként tartják számon. Emellett a Kürt Akadémián szerzett üzleti coach diplomát és a Harvard Business School-on az Immunity to Change módszertanból vizsgázott és magyarul kiadta az Immunis a változásra könyvet, amely szintén a kifogáskezelő tréning része.

Tréning szolgáltatásaink:

Vállalkozásának sikere az emberein múlik! Céges, szervezetfejlesztési, vezetői tréningek átfogó választékával állunk rendelkezésére, hogy a legtöbbet hozhassa ki csapatából.

 

Hajdu Zoltán, a tréner nagyon hatékonyan ötvözte a gyakorlatot az elméleti tudással, nagyon sok új megközelítést alkalmazott, adott át az értékesítőknek a tréning, tehát ebből igen sokat tudtunk profitálni. Megpróbálta megfogni mindenkinek a belső rejtett célját, és erre felépíteni az egyéni motivációkat. A kollégáink sokkal céltudatosabbak lettek, hiszen az egyéni célkitűzések, félelmek feltérképezése feldolgozása nagyon nagymértékben segítette őket, hogy sokkal céltudatosabbak, célratörőbbek legyenek. Ez mindenféleképpen nagyon hasznos eleme volt, azt gondolom, hogy a tréning után, és nem csak közvetlenül a tréning után. Ez viszonylag hosszú ideig tartott, sőt a napjainkban is tart még.

Lukács Csaba
ügyvezető igazgató, Atmedia Kft.